Μπορεί η βιομηχανία της μόδας (όπως και οι υπόλοιποι τομείς επιχειρηματικότητας) να έχει πατήσει ένα μεγάλο pause αυτή τη στιγμή, αλλά υπάρχει ακόμα κίνηση σε διαδικτυακό επίπεδο.
Αυτό σημαίνει ότι εν μέσω καραντίνας, οι άνθρωποι καταναλώνουν περιεχόμενο online -από ειδήσεις μέχρι σειρές και άλλες μορφές πολιτισμού και αυτό με τη σειρά του επηρεάζει τις fashion προτιμήσεις του.
Τα περισσότερα brands ενθαρρύνουν τις online αγορές αυτή την περίοδο, ενώ ακόμα και όταν κάποιο κομμάτι δεν φτάνει ως το check-out, παραμένει στο (νοητό ή πραγματικό) καλάθι, ως υποψήφια μελλοντική αγορά.
Έτσι, ελλείψει άλλων ερεθισμάτων -catwalks, streetstyle εμφανίσεων και λανσαρισμάτων, το κοινό επηρεάζεται κατά κύριο λόγο από την ποπ κουλτούρα. Και ποιοι βγαίνουν νικητές στο παιχνίδι του influencing?