Με τι τροφές να αντικαταστήσεις τα γαλακτοκομικά αν έχεις δυσανεξία στη λακτόζη
DAIRY-FREE FOOD

Με τι τροφές να αντικαταστήσεις τα γαλακτοκομικά αν έχεις δυσανεξία στη λακτόζη

Τα γαλακτοκομικά είναι από τις τροφές που χρησιμοποιούμε αρκετά συχνά, στη μαγειρική και στη ζαχαροπλαστική.

Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι έχουν αλλεργία ή δυσανεξία στη λακτόζη και δεν μπορούν να φάνε τυρί, γιαούρτι ή να πιουν γάλα.

Πολλές συνταγές και φαγητά, βέβαια, απαιτούν τη χρήση γαλακτοκομικών προϊόντων. Όμως το καλό είναι ότι πλέον υπάρχουν πολλά υποκατάστατα. Έτσι θα απολαμβάνεις γλυκά ή αλμυρά πιάτα χωρίς την προσθήκη γαλακτοκομικών.

Ορίστε μερικές ιδέες του τι να αντικαταστήσεις με τι:

1. Γάλα ή βουτυρόγαλα: Το καλύτερο υποκατάστατο είναι το γάλα καρύδας. Εναλλακτικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις γάλα σόγιας, αμυγδάλου ή ρυζιού. Πρόσθεσε μια κουταλιά χυμό λεμονιού για να πάρει τη γεύση του βουτυρογάλακτος.

Shutterstock
Shutterstock

2. Γιαούρτι ή κρέμα γάλακτος: Διάλεξε ένα dairy-free γιαούρτι και πρόσθεσε μια κουταλιά χυμό λεμονιού για την κρέμα.

shutterstock
shutterstock

3. Βούτυρο: Διάλεξε μια vegan μαργαρίνη.

shutterstock
shutterstock

Υπάρχει τρόπος λοιπόν να απολαμβάνεις όλα τα φαγητά χωρίς να στερηθείς τίποτα! Βρες τα υποκατάστατα και ξεκίνα το μαγείρεμα!

Διαβάστε επίσης: 7 τροφές που είναι πλούσιες σε ασβέστιο -Για εσένα που αποφεύγεις τα γαλακτομικά

Οι τροφές που πρέπει να συνδυάζεις αν θέλεις να αδυνατίσεις