Η θεωρία λέει ότι πρέπει να βάζεις σε σειρά τις προτεραιότητές σου. Στην πράξη όμως τα πράγματα δυσκολεύουν.
Πώς μπορείς να βάλεις προτεραιότητες όταν όλα μοιάζουν να πρέπει να μπουν σε προτεραιότητα; Αυτό είναι ένα μεγάλο ερώτημα.
Συνήθως το άγχος ξεκινά από τη στιγμή που θα φτιάξεις την to-do list με όσα πρέπει να κάνεις μέσα στην ημέρα και θα συνειδητοποιήσεις ότι δεν σου φτάνουν οι 24 ώρες που έχει η ημέρα. Πώς μπορείς να φέρεις εις πέρας όλες αυτές τις υποχρεώσεις όταν όλες είναι το ίδιο σημαντικές και πιεστικές;
Αφού έχεις τη λίστα με τις υποχρεώσεις της ημέρας, είναι η ώρα να εντοπίσεις τις πιο σημαντικές. «Μα όλες είναι σημαντικές!», θα βιαστείς να σκεφτείς.
Να απαντήσεις στα μέιλ της δουλειάς, να βρεις ιδέες για το meeting, να πας έγκαιρα το παιδί στο σχολείο και μετά να φτάσεις έγκαιρα στο γραφείο, να μπεις στη σελίδα του e-banking για να πληρώσεις τους λογαριασμούς, να τελειώσεις την δουλειά που ξεκίνησες την προηγούμενη μέρα, να προλάβεις το μάθημα γιόγκα, να πας το παιδί στο φροντιστήριο, να περάσεις από το σούπερ μάρκετ για γάλα και κάπως έτσι, σχηματίζεται μια τεραστίων διαστάσεων χιονοστοιβάδα η οποία είναι έτοιμη να σκάσει πάνω σου και να να σε πλακώσει.
Το να θέτουμε προτεραιότητες με αποτελεσματικό τρόπο απαιτεί ψυχραιμία, καλή ανάλυση των δεδομένων και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό. Υπάρχει μια ιστορία που υιοθετούν οι πετυχημένοι άνθρωποι και σίγουρα θα σε βοηθήσει στον τρόπο που θέτεις τις προτεραιότητες στη ζωή σου.