fbpx Η επιστήμη βρήκε την εικοσάλεπτη δραστηριότητα που καταπολεμά το στρες -Το αντίδοτο στο άγχος | BOVARY
Μια γυναίκα απολαμβάνει τη φύση, Φωτογραφία: Pexels
Μια γυναίκα απολαμβάνει τη φύση, Φωτογραφία: Pexels
SHARE
ΑΓΧΟΣ & ΣΤΡΕΣ

Η επιστήμη βρήκε την εικοσάλεπτη δραστηριότητα που καταπολεμά το στρες -Το αντίδοτο στο άγχος


Θα ήταν υπέροχο αν υπήρχε ένα μαγικό κουμπί που θα μπορούσαμε να το πατήσουμε και να μας απαλλάξει από σκέψεις που μας αγχώνουν και επηρεάζουν αρνητικά την ψυχολογία μας. 

Δυστυχώς το στρες αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας.

Είναι σπάνιο και πραγματικά ζηλευτό να συναντάς στις ημέρες μας ανθρώπους χαλαρούς, που δεν αγχώνονται και δεν ζουν με έντονο στρες.

Η σωματική χαλάρωση, η απόσπαση της προσοχής και ο έλεγχος των σκέψεων αποτελούν το τρίπτυχο της επιτυχημένης διαχείρισης του στρες που προτείνουν οι ειδικοί.

Σύμφωνα ωστόσο με τα ευρήματα νέας αμερικανικής μελέτης, η μεγαλύτερη μείωση των επιπέδων της ορμόνης του στρες, που είναι η κορτιζόλη, εμφανίστηκε όταν οι εθελοντές κάθονταν ή περπατούσαν μέσα στο πράσινο επί 20-30 λεπτά.

Μια βόλτα στη φύση διάρκειας 20 λεπτών αποδεικνύεται άκρως ευεργετική στην ανάκτηση της ψυχικής υγείας μας, σημειώνουν οι επιστήμονες. 

«Μέχρι πρότινος γνωρίζαμε ότι η φύση μειώνει το στρες, ωστόσο μέχρι σήμερα ήταν ασαφές πόσο χρόνο χρειάζεται να περνάμε στη φύση καθώς και ποιο είδος επαφής με τη φύση έχει οφέλη» ανέφερε η δρ Μέρι Κάρολ Χάντερ, αναπληρώτρια καθηγήτρια του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν.

Η δρ Μέρι Κάρολ Χάντερ τόνισε ότι χρειάζεται να περνάμε 20 ως 30 λεπτά – είτε καθιστοί είτε περπατώντας – σε ένα μέρος που μας δίνει την αίσθηση ότι ερχόμαστε σε επαφή με τη φύση.

Μία εικοσάλεπτη βόλτα στη φύση αρκεί για να μας κάνει καλό και να μας χαλαρώσει.

Ο καθαρός αέρας και το πράσινο τοπίο μπορούν να επιδράσουν θετικά στην ψυχική υγεία, σημειώνει η έρευνα. Μια βόλτα στη φύση είναι άκρως θεραπευτική.

Τέλος η έρευνα έδειξε ότι όσοι έχουν υψηλότερα επίπεδα έκθεσης στο πράσινο είναι πιθανότερο να έχουν καλή γενική υγεία.

Διαβάστε επίσης: Οι 5 τροφές που σου προκαλούν άγχος και στρες και πρέπει να αποφεύγεις

6 αποδοτικοί τρόποι να καταπολεμήσεις το στρες -Τα μυστικά των ανθρώπων που το έχουν καταφέρει

Τα 10 σημάδια που σου δείχνουν ότι έχεις στρες -Ακόμα κι αν έχεις άλλη εντύπωση