fbpx Oι μικρές συνήθειες που θα σε κάνουν πιο έξυπνη, παραγωγική και με περισσότερη αυτοπεποίθηση | BOVARY
Shutterstock/By KatrinKat
Shutterstock/By KatrinKat
SHARE
ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ

Oι μικρές συνήθειες που θα σε κάνουν πιο έξυπνη, παραγωγική και με περισσότερη αυτοπεποίθηση


Αν ακούγοντας για ανθρώπους που ξυπνούν νωρίτερα το πρωί για να κάνουν γυμναστική, να διαβάσουν ένα βιβλίο και να τραφούν σωστά, τους θεωρείς «τρελούς», τότε προφανώς και αγνοείς το πόσο σημαντικό είναι αλλά επίσης και το πόσο εύκολο να κάνεις τη ζωή σου λίγο καλύτερη.

Η ευτυχία κρύβεται στα απλά πράγματα στη ζωή.

Πρέπει να θυμόμαστε ότι ο τρόπος με τον οποίο φέρεται κανείς στον εαυτό του, είναι ο βασικότερος άξονας γύρω από τον οποίο θα χτιστεί η συμπεριφορά, η διάθεση και η ζωή του. 

Το πώς ξεκινάς τη μέρα σου, καθορίζει την πορεία ολόκληρου του 24ωρου και δυστυχώς η ζωή είναι πολύ μικρή για να λες συνέχεια «άστο γι' αύριο».

Υπάρχουν μικρές συνήθειες που μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής σου. Να νιώθεις πιο όμορφα, πιο παραγωγική και με περισσότερη αυτοπεποίθηση. 

Ας βάλουμε την βελτίωση της ποιότητας ζωής μας στο επίκεντρο και ας αλλάξουμε όλα όσα επιβαρύνουν τον οργανισμό μας και την ψυχική μας υγεία.

Ηρθε λοιπόν η ώρα να κάνεις μερικές αλλαγές στην καθημερινότητά σου. Διάβασε παρακάτω τι πρέπει να κάνεις, όπως διαβάζουμε στο Inc.com:

1. Μάθε κάτι καινούργιο και βγες από το γνώριμο περιβάλλον

Βγες έξω και πήγαινε σε ένα μέρος που δεν έχεις πάει ποτέ. Μάθε καινούργια πράγματα, άρχισε ένα σπορ που σου αρέσει και βγες από τη ρουτίνα και το γνώριμο. 

 Priscilla Du Preez/unsplash
Priscilla Du Preez/unsplash

2. Διάβαζε περισσότερα βιβλία

Οταν διαβάζει κανείς βιβλία γεμίζει έμπνευση το μυαλό του. Ένα καλογραμμένο μυθιστόρημα μπορεί να μας «ταξιδέψει», ενώ ένα ενδιαφέρον άρθρο μπορεί να μας βοηθήσει να αφήσουμε μακριά το άγχος και την πίεση της μέρας, χαλαρώνοντας. Επίσης η ανάγνωση βιβλίων όχι μόνο κάνει καλό στο μυαλό και στον ίδιο τον εγκέφαλο απομακρύνοντας την πιθανότητα εκδήλωσης άνοιας, αλλά συνδέεται και με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. 

shutterstock
shutterstock

3. Βάλε τη γυμναστική στη ζωή σου

Το να κάνεις γυμναστική θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος, ενεργοποιεί το μεταβολισμό, «ξυπνά» το μυαλό και το σώμα σου και σε γεμίζει με ενέργεια. Η μέρα σου θα είναι άμεσα πιο εύκολη και εσύ θα είσαι γεμάτη ευεξία. Λίγο τρέξιμο, περπάτημα, yoga, stretching, ή πρωινό γυμναστήριο θα σου κάνει πολύ καλό. 

shutterstock
shutterstock

4. Υιοθέτησε μια σωστή διατροφή 

Η σωστή, υγιεινή διατροφή, πέρα από το ότι θα βελτιώσει την εικόνα του κορμιού σου, θα σε κάνει να ξυπνάς πιο ευδιάθετη, θα καθαρίσει το δέρμα σου, θα κάνει το πρόσωπό σου να λάμπει, κι εσύ θα νιώθεις πιο ελαφριά και γεμάτη ενέργεια. Θα νιώσεις πιο παραγωγική και με περισσότερη αυτοπεποίθηση.

Shutterstock
Shutterstock

5. Να κοιμάσαι καλύτερα

Ο ύπνος επηρεάζει την καλή λειτουργία μας κατά την διάρκεια της ημέρας, σωματικά, πνευματικά και συναισθηματικά. Ο ύπνος είναι χρήσιμος και απόλυτα αναγκαίος γιατί βοηθάει το σώμα να ξεκουραστεί, τον οργανισμό να επιδιορθώσει τις φθορές και το μυαλό μας να μπορεί να συγκεντρώνεται καλύτερα. Είναι εξίσου απαραίτητος και για να νιώθουμε ευτυχισμένοι.

6. Εστίασε στα θετικά πράγματα 

Μία καλή διάθεση ξεκινάει με ευχάριστες και θετικές σκέψεις. Προσπάθησε να αντικαταστήσεις τις αρνητικές σου σκέψεις με θετικές ώστε να βελτιώσεις την ποιότητα των σκέψεων σου, την ψυχολογία σου αλλά και την καθημερινότητα σου.

Διαβάστε επίσης: Ερευνα: Οι 10 προβληματικές συνήθειες των χρόνια δυστυχισμένων ανθρώπων

Οι 8 συνήθειες που πλήττουν την ψυχική υγεία σου ενώ εσύ νομίζεις το εντελώς αντίθετο