fbpx 5 υγιεινά σνακ που μπορείς να φας μετά το κολύμπι -Για να αναπληρώσεις τη χαμένη ενέργεια | BOVARY
Shutterstock
Shutterstock
SHARE
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟ

5 υγιεινά σνακ που μπορείς να φας μετά το κολύμπι -Για να αναπληρώσεις τη χαμένη ενέργεια


Το καλοκαίρι μας θέλουμε να είναι μόνο παραλία και μπάνιο στη θάλασσα!

Σε άλλους αρέσει να αράζουν στην ξαπλώστρα και να κάνουν ηλιοθεραπεία, πίνοντας κάτι παγωμένο ενώ σε άλλοι προτιμούν το κολύμπι και τα σπορ μέσα στη θάλασσα.

Μετά από έντονη άσκηση, ακόμη και στη θάλασσα, όμως, αισθανόμαστε εξουθενωμένοι. 

Κατά την κολύμβηση καταναλώνουμε πολύ ενέργεια, την οποία και πρέπει να αναπληρώσουμε αργότερα.

Μπορεί να πεινάς σαν τρελός και να θες να φας μια μερίδα πατάτες και καλαμαράκια, ωστόσο, δεν θα ήταν η πιο σοφή επιλογή.

Αυτό που χρειάζεσαι να φας είναι ένας συνδυασμός από υδατάνθρακες και πρωτεΐνη, σύμφωνα με την Cindy Dallow, PhD, διαιτολόγος και coach.

«Το καλύτερο που μπορείς να φας μετά από την κολύμβηση είναι υδατάνθρακες και πρωτεΐνη σε αναλογία 4:1», αναφέρει η ίδια στο Popsugar.

Unsplash/Jeremy Bishop
Unsplash/Jeremy Bishop

Οι περισσότεροι υδατάνθρακες είναι απαραίτητοι όταν αναρρώνεις από μια άσκηση cardio όπως το κολύμπι. 

Θα πρέπει να αναπληρώσεις την γλυκόζη σου και να αποκαταστήσεις τα επίπεδα της ενέργειάς σου.

Ακόμη, χρειάζεσαι πρωτεΐνη για να επανορθώσεις και να διατηρήσεις την μυικό ιστό.

Η διαιτολόγος προτείνει μερικά υγιεινά σνακ που μπορείς να καταναλώσεις μετά την κολύμβηση, ώστε να αποκτήσεις και πάλι την χαμένη σου ενέργεια:

Shutterstock
Shutterstock
  • Smoothie φρούτων με σκόνη πρωτεΐνης ή γιαούρτι
  • Μπάρα με υδατάνθρακες και μια χούφτα αμύγδαλα
  • Bagel ολικής αλέσεως με βούτυρο αμυγδάλου
  • Γιαούρτι με φρούτα
  • Ρυζογκοφρέτες με βούτυρο αμυγδάλου και μια μπανάνα

Προτείνει τροφές που είναι πυκνές σε θρεπτικά συστατικά, με υψηλή διατροφική αξία και σωστή ποσότητα υδατανθράκων και πρωτεϊνών. 

Αν προσπαθείς να χάσεις βάρος, δεν πρέπει να καταναλώνεις πολλές θερμίδες μετά την άσκηση.

Φάε μερικά, υγιεινά και χορταστικά σνακ μέσα σε μία ώρα μετά το τέλος της άσκησης ώστε να ξεκινήσει η ανάρρωση των μυών και να ξαναχτίσεις τις αποθήκες της γλυκόζης.  

Θα αποκτήσεις την ενέργεια που σου λείπει ενώ θα φας υγιεινά και ικανοποιητικά, χωρίς περιττές θερμίδες.