fbpx Πώς να προετοιμάσεις εύκολα και γρήγορα ένα υγιεινό κολατσιό για το γραφείο -Τα πανέξυπνα τρικ διατροφολόγου | BOVARY
Shutterstock
Shutterstock
SHARE
ΚΟΛΑΤΣΙΟ

Πώς να προετοιμάσεις εύκολα και γρήγορα ένα υγιεινό κολατσιό για το γραφείο -Τα πανέξυπνα τρικ διατροφολόγου


Ο Σεπτέμβρης είναι ο μήνας της επιστροφής. Για άλλους στο γραφείο και για άλλους στα θρανία.

Το ταπεράκι έχει, λοιπόν, την τιμητική του. Η προετοιμασία του κολατσιού, όμως, δεν είναι πάντα μια απλή υπόθεση. 

Θέλουμε να ετοιμάσουμε και να πακετάρουμε ένα υγιεινό γεύμα, που θα μας κρατήσει, τόσο εμάς στο γραφείο όσο και τα παιδιά στο σχολείο. 

Σύμφωνα με την Mary Ellen Phipps, ιδρύτρια του Milk & Honey Nutrition, υπάρχει εύκολος και γρήγορος τρόπος να προετοιμάσεις το ταπεράκι σου με το φαγητό.

Η διατροφολόγος και μητέρα δύο παιδιών μοιράστηκε τα πανέξυπνα τρικ της στο Real Simple:

Keep it simple

Βάλε προτεραιότητα τις φυτικές ίνες, την πρωτεΐνη και τα καλά λιπαρά. Βοηθούν ώστε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα να σταθεροποιηθούν, την ενέργεια να ανέβει και την πείνα να κορεστεί. 

Unsplash
Unsplash

Ετοίμασε εκ των προτέρων 

Προετοίμασε φρούτα και λαχανικά, πλένοντάς τα και κόβοντάς τα, ακόμη κι από το Σαββατοκύριακο. Βάλε τα σε τάπερ με τυρί, αυγά, ξηρούς καρπούς και ένα dip, φτιάχνοντας ένα υγιεινό σνακ. 

Φάε κι εσύ

Μην ξεχνάς τον εαυτό σου, ακόμη κι αν τρέχεις να ετοιμάσεις τα πάντα στο σπίτι για τα παιδιά σου. Μαζί με το δικό τους κολατσιό, φτιάξε και το δικό σου. Δεν πρέπει να παραμελείς την διατροφή και την υγεία σου.

Unsplash
Unsplash

When in doubt, φτιάξε τοστ

Αν έχεις ξεμείνει από τροφές και ιδέες, ένα τοστ είναι πάντα μια εύκολη λύση. Τυρί, γαλοπούλα και λίγα λαχανικά είναι μια καλή ιδέα και ένα υγιεινό σνακ για το πρώτο διάλειμμα.

Μην ξεχνάς την ενυδάτωση

Είναι ζωτικό να ενυδατωνόμαστε μέσα στην ημέρα. Εκτός από το νερό, μπορείς να δοκιμάσεις iced tea χωρίς ζάχαρη.