Η Εύα Χερτζίκοβα αναβιώνει τα ’90s με biker jacket στη Βενετία
Η Εύα Χερτζίγκοβα εντυπωσιάζει στη Βενετία με ένα total leather look εμπνευσμένο από τα 90s, αναβιώνοντας την εκρηκτική της παρουσία και υπενθυμίζοντας γιατί παραμένει σύμβολο διαχρονικής κομψότητας.
Η Εύα Χερτζίκοβα έδωσε το παρών στο Φεστιβάλ Κινηματόγραφου Βενετίας επιλέγοντας μια εμφάνιση που παρέπεμπε ευθέως στις πιο εμβληματικές στιγμές της δεκαετίας του ’90. Στα 52 της χρόνια, η Τσέχα καλλονή εμφανίστηκε στο photo call για το «Gentle Society», μια σύντομη κινηματογραφική παραγωγή του οίκου Trussardi, ντυμένη από την κορυφή ως τα νύχια με μαύρο δέρμα.
Το biker jacket σε συνδυασμό με το εφαρμοστό παντελόνι που άνοιγε ελαφρώς στο τελείωμα έδωσαν στην εμφάνισή της έναν δυναμικό αλλά και διαχρονικό χαρακτήρα.
Δείτε την Εύα Χερτζίκοβα στη Βενετία
Τα μαλλιά της ήταν χτενισμένα σε wet-look, τραβηγμένα πίσω ώστε να αναδεικνύεται το πρόσωπό της, ενώ το μακιγιάζ ακολούθησε grunge αισθητική, με σκούρες αποχρώσεις και έντονα τονισμένα χαρακτηριστικά.

Ολοκλήρωσε την εμφάνισή της με ένα μικρό δερμάτινο clutch και ψηλοτάκουνα πέδιλα, αποπνέοντας κομψότητα με μια δόση θράσους.
Η μικρού μήκους ταινία που παρουσιάστηκε στη Βενετία σηματοδοτεί τη νέα εποχή του ιταλικού οίκου Trussardi, στο πλαίσιο της καμπάνιας Φθινόπωρο-Χειμώνας 2025. Η Χερτζίκοβα, με την χαρακτηριστική φωνή της, υπογράφει την αφήγηση της ταινίας, εκπροσωπώντας το διαχρονικό στιλ που πρεσβεύει ο οίκος. Πλάι της, ο 25χρονος Φερνάντο Λίντες ενσαρκώνει τη νέα γενιά που εντάσσεται στη φιλοσοφία του brand.
Λίγους μήνες νωρίτερα, η Χερτζίκοβα έκανε αίσθηση όταν επέστρεψε στη σκηνή του εμβληματικού σόου της Victoria's Secret. Φορώντας ένα μαύρο σουτιέν με ενίσχυση και διαφανές δαντελένιο φόρεμα, απέδειξε πως παραμένει μια από τις πιο εντυπωσιακές παρουσίες στον χώρο της μόδας. Τριάντα χρόνια μετά την καμπάνια Wonderbra που την καθιέρωσε, η Εύα παρέμεινε πιστή στην αισθητική που την ανέδειξε, αποπνέοντας αυτοπεποίθηση και θηλυκότητα.
Η ανάρτησή της στο Instagram, με στιγμιότυπα από την πασαρέλα και τα παρασκήνια, συνοδεύτηκε από ένα σύντομο μήνυμα: «Showtime! Ευχαριστώ @victoriassecret που με καλέσατε ξανά. Είμαι περήφανη που συμμετέχω σε αυτή τη στιγμή που γιορτάζει και ενδυναμώνει τη γυναικεία ομορφιά και αισθησιασμό».
Η θρυλική καμπάνια Wonderbra του 1994, με τη φωτογράφιση της Έλεν φον Ούνβερτ, έχει μείνει στην ιστορία ως μια από τις πιο αναγνωρίσιμες και αμφιλεγόμενες διαφημίσεις όλων των εποχών. Η εικόνα της Χερτζίκοβα με μαύρο σουτιέν και ατάκα «Hello Boys» θεωρήθηκε από κάποιους προκλητική, ενώ άλλοι την αντιμετώπισαν ως σύμβολο απελευθέρωσης. Η ίδια έχει υποστηρίξει με σταθερότητα τη σημασία αυτής της στιγμής για τη δική της πορεία, αλλά και για τη θέση της γυναίκας στη διαφήμιση.
«Η καμπάνια Wonderbra ενδυνάμωσε τις γυναίκες» έχει δηλώσει στο παρελθόν, προσθέτοντας πως η επιρροή της παραμένει ορατή μέχρι σήμερα. «Δεν τις υποβάθμισε, όπως κάποιοι ισχυρίστηκαν. Αντιθέτως, άνοιξε δρόμους και δημιούργησε ένα νέο αφήγημα στη γυναικεία εικόνα».
Παρά τις αντιδράσεις και τους ισχυρισμούς πως το billboard προκάλεσε μέχρι και τροχαία λόγω απόσπασης της προσοχής των οδηγών, η διαφήμιση απέσπασε το 2011 τον τίτλο της πιο εντυπωσιακής των τελευταίων 20 ετών.