Το pop-up κατάστημα της Bottega Veneta στο Harrrods/ Φωτογραφία: Bottega Veneta

Η Bottega Veneta παρουσιάζει το νέο της pop-up στο Harrods, εμπνευσμένο από τον μοντερνισμό

Το νέο pop-up κατάστημα της Bottega Veneta στο Harrods συνδυάζει την παράδοση της τεχνικής πλεγμένου δέρματος Intrecciato με την μοντερνιστική αρχιτεκτονική.

Το luxury brand εγκαινίασε ένα προσωρινό κατάστημα στο Harrods του Λονδίνου, σχεδιασμένο από την in-house ομάδα της εταιρίας, για να γιορτάσει τα 50 χρόνια του εμβληματικού Intrecciato, της τεχνικής πλεγμένου δέρματος που την καθιέρωσε.

Το κατάστημα βρίσκεται στο ισόγειο του Harrods, το οποίο βρίσκεται στη γειτονιά του Knightsbridge, και ξεχωρίζει για το διασυνδεδεμένο σύστημα επίπλων και ραφιών που συνδέεται με τη μοντερνιστική αρχιτεκτονική, σύμφωνα με το περιοδικό Dezeen.

Δείτε το pop-up κατάστημα της Bottega Veneta στο Harrods του Λονδίνου

Σύμφωνα με τη Bottega Veneta, η κατασκευή από μπετόν και ιταλικό ξύλο καρυδιάς αποτελεί αναφορά τόσο στις γεωγραφικές ρίζες του οίκου, όσο και στην αρχιτεκτονική της περιοχής του Βένετο.

Το κατάστημα διαθέτει ένα σύστημα αλληλοσυνδεόμενων εξαρτημάτων και επίπλων/ Φωτογραφίες: Bottega Veneta

«Το διασυνδεδεμένο αυτό σύστημα από μπετόν και ιταλικό ξύλο καρυδιάς αποτελεί φόρο τιμής στη μοντερνιστική αρχιτεκτονική της πατρίδας μας», αναφέρει το brand.

Το κατάστημα διαθέτει μεγάλες καρέκλες καλυμμένες με μια υπερμεγέθη εκδοχή του μοτίβου Intrecciato σε μαύρο δέρμα και φιλοξενεί τη συλλογή prêt-à-porter, δερμάτινα είδη, κοσμήματα, υποδήματα και αρώματα της Bottega Veneta.

Το κατάστημα διαθέτει μεγάλες καρέκλες από μαύρο δέρμα που έχει υφανθεί/ Φωτογραφίες: Bottega Veneta

Στο κέντρο ξεχωρίζει το τραπέζι La Tavola, μια «νέα αρχιτεκτονική πρόταση» που αντλεί έμπνευση από τα κοινόχρηστα τραπέζια των τεχνιτών του οίκου στα εργαστήρια δέρματος. Το τραπέζι λειτουργεί ταυτόχρονα ως κεντρικό στοιχείο λειτουργικότητας και έκφραση κοινότητας και δεξιοτεχνίας, ενώ τα συρτάρια του περιέχουν υλικά από τη διαδικασία δημιουργίας του Intrecciato, επιτρέποντας στους επισκέπτες να αντιληφθούν τη διαδικασία.

Το κεντρικό τραπέζι La Tavola χρησιμοποιείται τόσο για έκθεση όσο και για αποθήκευση/ Φωτογραφίες: Bottega Veneta

Μια αναφορά στο χαρακτηριστικό πράσινο χρώμα του Harrods ολοκληρώνει το κατάστημα, με αποκλειστικά ρούχα και αξεσουάρ σε σμαραγδί αποχρώσεις, ενώ οι φωτογραφίες του Βρετανού φωτογράφου Τζακ Ντέιβισον από την τελευταία καμπάνια της Bottega Veneta, Craft is our Language, κοσμούν τους τοίχους.

Για το εσωτερικό χρησιμοποιήθηκαν ξύλο και σκυρόδεμα/ Φωτογραφίες: Bottega Veneta

Η Bottega Veneta έχει παλιότερα πειραματιστεί με παιχνιδιάρικες προσεγγίσεις στα δερμάτινα σχέδιά της, όπως συνεργασίες με το σχεδιαστικό συγκρότημα φωτισμού Flos για λάμπες του Gino Sarfatti και μια σειρά animal-shaped beanbags που διακοσμούσαν τις επιδείξεις μόδας της.

Το pop-up κατάστημα θα παραμείνει ανοιχτό ως το τέλος Σεπτεμβρίου 2025.