Dear Violet: Η Κρίστελ Καπερώνη και η Νάστια Βραχάτη συνδυάζουν την υποκριτική με το fashion design
Δύο γυναίκες με κοινή πορεία στο θέατρο και κοινό πάθος για τη μόδα, η Κρίστελ Καπερώνη και η Νάστια Βραχάτη, μας μιλούν για το «Dear Violet», το brand ρούχων που δημιούργησαν με πολλή αγάπη, προσωπικότητα και ξεχωριστή αισθητική.
Μέσα από τη δουλειά τους στο θέατρο, γεννήθηκε μια φιλία που βασίστηκε στην αγάπη για την έκφραση και τη δημιουργία. Κατά τη διάρκεια της καραντίνας -μια δύσκολη περίοδο για όλους και ιδιαίτερα για τους ανθρώπους του πολιτισμού- η Κρίστελ Καπερώνη και η Νάστια Βραχάτη αποφάσισαν να μεταφέρουν την καλλιτεχνική τους ενέργεια στη μόδα.
Η ιστορία του Dear Violet
Το «Dear Violet» γεννήθηκε μέσα από αυτή την ανάγκη για δημιουργία. «Σε μια πολύ δύσκολη περίοδο για όλους μας, αυτήν της καραντίνας, καθώς δεν μπορούσαμε να εξασκήσουμε το επάγγελμα μας και λόγω της ανάγκης μας για δημιουργία, αποφασίσαμε να στραφούμε στον χώρο της μόδας και να ιδρύσουμε το δικό μας brand. Ψάχναμε για καιρό ενα όνομα για να ταιριάζει στην αισθητική μας και τελικά η έμπνευση ήρθε από την φίλη μας Αλεξάνδρα Διωνά, που είναι και η νόνα του brand μας. Πλέον, μοιράζουμε εξίσου πια την αγάπη μας για την υποκριτική και την μόδα» λένε οι ίδιες.
Τι είναι όμως το Dear Violet; Αν έπρεπε να απαντήσουμε εμείς θα λέγαμε ότι είναι ένα brand που θέλει να νιώθουν όλες οι γυναίκες όμορφα μέσα στα ρούχα του. Ο στόχος τους είναι να σχεδιάζουν διαχρονικά κομμάτια που αντέχουν στον χρόνο -κάτι στο οποίο πέσαμε μέσα. «Για εμάς, το μεγάλο στοίχημα ήταν όλες οι γυναίκες που δοκιμάζουν τα ρούχα μας να νιώθουν πολύ όμορφα μέσα σε αυτά. Πιστεύουμε πως κάτι τέτοιο το έχουμε κερδίσει. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε, κάθε σεζόν, ρούχα διαχρονικά, που θα μείνουν στην ντουλάπα της κάθε γυναίκας για πολλά χρόνια, ενώ μελλοντικά θα μπορούσαν να περάσουν και στην επόμενη γενιά».
Τις ρωτώ πώς θα περιέγραφαν την αισθητική του «Dear Violet» και ποια χαρακτηριστικά το κάνουν να ξεχωρίζει και μου απαντούν αμέσως ότι εμπνέονται εμπνέονται κυρίως από τον γαλλικό κινηματογράφο του ‘60, από τη φύση, από το θέατρο και από τις γυναίκες γύρω μας. Ωστόσο, η έμπνευσή τους δεν σταματά εκεί. «Έμπνευση παίρνουμε από τα πάντα γύρω μας, από τα κτίρια, από την Αθήνα μας, τα νήσια, από την εξοχή και τα λουλούδια, από ταινίες και από ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε.
Όταν τις ρωτάς πώς καταφέρνουν να ενσωματώνουν τις τάσεις της μόδας χωρίς να χάνουν την προσωπική τους υπογραφή, απαντούν πως για εκείνες είναι πιο σημαντικό να φτιάχνουν ρούχα που εκφράζουν την αισθητική τους και τις ίδιες, παρά να ακολουθούν πιστά τις αλλαγές της μόδας. Θέλουν τα κομμάτια τους να είναι διαχρονικά και να φοριούνται πολλά χρόνια, όχι απλά να είναι τάση για μια σεζόν.
Η ενασχόλησή τους με το θέατρο έχει βοηθήσει πολύ το brand, καθώς και στους δύο χώρους απαιτείται υπομονή, πειθαρχία, αλλά και μεγάλη ανάγκη για δημιουργία. Η αγωνία και η χαρά της επιτυχίας είναι κοινά στοιχεία που τις ενώνουν και στους δύο τομείς, ενώ βασικός στόχος τους για το brand είναι «να μπορέσουμε να συνεχίσουμε με την ίδια όρεξη, με την ίδια ποιότητα και με την ελπίδα να αγαπήσει περισσότερος κόσμος την Dear Violet».
«Στη μόδα, όπως και στο θέατρο απαιτείται πολύ μεγάλη προετοιμασία, δημιουργώντας κάτι για καιρό το οποίο δεν έχεις ιδέα αν θα ικανοποιήσει το “κοινό” σου και θα φέρει την αναμενόμενη επιτυχία. Και στους δυο χώρους υπάρχει τεράστια ανασφάλεια, τεράστια ανάγκη για δημιουργία και το συναίσθημα της υπέρτατης χαράς όταν επιτέλους φτάνεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα» τονίζουν.
Αναρωτιέμαι, αν συνάντησαν κάποιο εμπόδιο στην πορεία τους με με το «Dear Violet»; «Συναντάμε συνεχώς καινούργια εμποόδια και δυσκολίες. Κάθε φορά που ξεπερνάμε τη μία έρχεται κατευθείαν η επόμενη. Πολλές φορές, όμως, οι δυσκολίες μας δίνουν τη δυνατότητα να γινόμαστε πιο δημιουργικές και να αποκτούμε περισσότερες γνώσεις, οπότε τις αγαπάμε κι αυτές».
Τις ρωτώ για ποια γυναίκα σχεδιάζουν και μου απαντούν ότι σχεδιάζουν για τον οποιονδήποτε αγαπάει το χρώμα και τα ρετρό, ρομαντικά κομμάτια, φτιαγμένα για το σήμερα, ενώ σε κάποιον που φοβάται να ντυθεί θα του έλεγαν το εξής: «Η ζωή είναι πολύ μικρή, για να στερούμαστε τα πράγματα που μας κάνουν ευτυχισμένους. Φόρα τα ρούχα σου με αυτοπεποίθηση στην καθημερινότητα σου, μην τα κρατάς για κάποια ιδιαίτερη περίσταση. Κάθε μέρα μπορεί να γίνει σημαντική».
Τέλος, δεν μπορούσα να σταματήσω την κουβέντα μας χωρίς να μου που τις must τάσεις της σεζόν για αυτό το καλοκαίρι. «Όπως αναφέραμε και παραπάνω δεν είναι το κύριο μας μέλημα να ακολουθούμε τις τάσεις της μόδας, παρόλα αυτά δύο από τα πιο επικρατέστερα χρώματα της σεζόν είναι το butter yellow και το mint. Από τη δική μας συλλογή, σίγουρα θα σας προτείνουμε το φόρεμα Lily of the Vallery, καθώς είναι ένα κομμάτι που κολλακεύει όλες τις γυναίκες».