Για πρώτη φορά, ο οίκος Saint Laurent στην κορυφή της λίστας με τα πιο hot fashion brands του κόσμου
Η πλατφόρμα Lyst, που κάθε τρίμηνο δημοσιεύει τη λίστα με τα πιο δημοφιλή brands στον κόσμο, ανέδειξε τον Saint Laurent ως το νούμερο ένα brand για το τρίτο τρίμηνο του 2025, για πρώτη φορά στην ιστορία του.
Η Miu Miu, που βρισκόταν στην κορυφή τους προηγούμενους μήνες, έπεσε στη δεύτερη θέση, ενώ η Cos έκανε εντυπωσιακό άλμα, ξεπερνώντας τη The Row και ανεβαίνοντας στην τρίτη.
Παρότι ο Saint Laurent σημείωσε πτώση 7% στα έσοδα του ίδιου τριμήνου, η απήχηση του brand εκτοξεύτηκε. Ο κόσμος αναζητούσε περισσότερο από ποτέ τα loafers, τις micro bags και τις μπότες του οίκου, ενώ το ντεφιλέ Άνοιξη 2026 στο Παρίσι στις 29 Σεπτεμβρίου ανέβασε ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον. Η εμφάνιση των Hailey Bieber, Zoë Kravitz, Charli XCX και Rosé των Blackpink στην πρώτη σειρά προκάλεσε τεράστιο buzz στα social media.
Η Cos, το premium brand της H&M, σημείωσε 147% αύξηση στις αναζητήσεις, κάνοντάς τη μία από τις πιο ανερχόμενες δυνάμεις της χρονιάς. Αντίθετα, η The Row σημείωσε μικρότερη άνοδο, μόλις 28%.
Άνοδο στη δημοτικότητα κατέγραψαν επίσης οι Bottega Veneta, Ralph Lauren, Versace, Burberry, Gucci και Stone Island, ενώ οι Loewe, Alaïa, Balenciaga, Prada, Chloé και Jacquemus είδαν πτώση στη ζήτηση.
Τα τρία brands με τη μεγαλύτερη άνοδο ήταν οι Nour Hammour, Nike και Madewell. Η Nour Hammour ξεχώρισε με αύξηση 49% χάρη στα κομψά δερμάτινα πανωφόρια της, η Nike ανέβηκε 7% μετά την αλλαγή CEO, ενώ η Madewell σημείωσε 34% άνοδο, λόγω της επιστροφής των “mall brands” και της ζήτησης για casual τσάντες, flats και jeans.
Μεταξύ των πιο δημοφιλών fashion items του τριμήνου ήταν οι παντόφλες Havaianas, τα Le Loafers του Saint Laurent, το chunky πουλόβερ της Cos, τα loafers από δέρμα χελιού της The Row, το push-up bra των Skims, η τσάντα Savette, το Moon Shoe της συνεργασίας Nike x Jacquemus, τα Nike Shox TL sneakers, το midi φόρεμα Polo Ralph Lauren και η Empire Carryall bag της Coach.