fbpx Αυτές οι 5 αλλαγές στην πρωινή ρουτίνα σου θα βελτιώσουν την σωματική και ψυχική υγεία σου | BOVARY
Φωτογραφία: Hanny Naibaho/unsplash
Φωτογραφία: Hanny Naibaho/unsplash
SHARE
ΠΡΩΙΝΟ ΞΥΠΝΗΜΑ

Αυτές οι 5 αλλαγές στην πρωινή ρουτίνα σου θα βελτιώσουν την σωματική και ψυχική υγεία σου


Λένε ότι η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται και είναι μια μεγάλη αλήθεια που πολλοί παραβλέπουν. 

Το πρωί είναι μια σημαντική στιγμή της ημέρας, γιατί το πώς θα περάσουμε το πρωινό μας μπορεί συχνά να μας πει το είδος της ημέρας που θα έχουμε.

Οι περισσότεροι κάνουμε ένα μεγάλο λάθος. Προκειμένου να κερδίσουμε λίγα λεπτά ύπνου το πρωί, σηκωνόμαστε οριακά πριν να φύγουμε για την δουλειά με αποτέλεσμα να μην μας μένει χρόνος ούτε να φάμε ένα καλό πρωινό, αλλά ούτε να κάνουμε πράγματα για τον εαυτό μας. 

Το πρωινό ξύπνημα είναι πάντα πολύ δύσκολο, ειδικά αν δεν έχεις κοιμηθεί καλά το προηγούμενο βράδυ ή έχεις ξενυχτίσει με τους φίλους σου σε κάποιο μπαράκι.

Δεν παύει όμως να είναι και το ξεκίνημα μιας νέας γεμάτης ημέρας με πολλές υποχρεώσεις. Τις περισότερες φορές πετάγεσαι από το κρεβάτι αργοπορημένη και ξεκινάς τη μέρα σου βιαστικά. Ντύνεσαι βιαστικά, έχεις άγχος μην αργήσεις στο γραφείο και σίγουρα ο καφές δεν είναι πρωινό. 

Οπως διαβάζουμε σε άρθρο του Inc.com υπάρχουν 5 μικρές αλλαγές που μπορείς να κάνεις το πρωί και να βελτιώσεις την υπόλοιπη ημέρα σου. Πρόκειται απλά για αλλαγή συνηθειών στην πρωινή ρουτίνα σου. 

Artem Beliaikin from Pexels
Artem Beliaikin from Pexels

Οι παρακάτω ιδέες αποτελούν την σύνθεση μιας πρωινής ρουτίνας που θα βελτιώσουν την ψυχική υγεία σου: δραστηριότητες που μπορούν να προετοιμάσουν το έδαφος για μια παραγωγική και θετική ημέρα. 

1. Πρωινό

Είναι πολύ σημαντικό και δεν πρέπει να το παραβλέπεις. Οφείλεις στον οργανισμό σου να τον ενισχύσεις με τα καλύτερα πράγματα που περιέχει το ψυγείο σου. Επιπλέον εάν έχεις παιδιά, παίξε λίγο μαζί τους. Θα σε κάνει να νιώσεις πιο όμορφα κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας σου.

Vlad Bagacian from Pexels
Vlad Bagacian from Pexels

2. Τρέξιμο

Ξύπνα νωρίτερα και τρέξε για δέκα λεπτά. Αξίζει να το δοκιμάσεις, όσο κι αν νομίζεις ότι είναι κουραστικό. Θα σου δώσει ενέργεια και θα σου φτιάξει τη διάθεση.

Nathan Cowley from Pexels
Nathan Cowley from Pexels

3. Yoga

Βρες ένα πρόγραμμα στο διαδίκτυο για εύκολες βασικές κινήσεις και αφιέρωσε πέντε-δέκα λεπτά σε αυτό. Είναι αρκετό και θα δεις διαφορά στην διάθεσή σου. 
 

Pexels/Burst
Pexels/Burst

4. Κράτα σημειώσεις

Ξεκίνα την ημέρα σου με πρόγραμμα. Αυτό θα σου δώσει μια κατεύθυνση και θα σε βοηθήσει να είσαι οργανωτική.

5. Μουσική

Αυτό που θα κάνει περισσότερο χαρούμενη κάθε πρωί είναι να ακούς μουσική. Η έμπνευση πηγάζει από την μουσική. Ό,τι κι αν κάνεις να συνοδεύεται από μουσική. Θα σε κάνει να χαμογελάς και όλοι θα αναρωτιούνται τον λόγο. 

Διαβάστε επίσης: Οι 3 αλλαγές που πρέπει να κάνεις στο πρωινό σου για να χάσεις βάρος

7 μικρές αλλαγές στο σπίτι που θα βελτιώσουν την ψυχική υγεία σου

Επιτυχημένες γυναίκες αποκαλύπτουν το πρώτο πράγμα που κάνουν με το που ξυπνάνε