fbpx Σβήσε αυτές τις 7 τροφές από την λίστα του σούπερ μάρκετ και θα χάσεις γρήγορα τα 5 κιλά που σε ζορίζουν | BOVARY
Shutterstock
Shutterstock
SHARE
ΤΡΟΦΕΣ

Σβήσε αυτές τις 7 τροφές από την λίστα του σούπερ μάρκετ και θα χάσεις γρήγορα τα 5 κιλά που σε ζορίζουν


Πάντα ψάχνουμε ποιες τροφές είναι καλύτερες από άλλες και ποιες πρέπει να κόψουμε για τα χάσουμε κιλά.

Πάνω-κάτω ξέρουμε ποιες είναι οι πιο υγιεινές τροφές και ποιες όχι, ώστε να ακολουθήσουμε μια δίαιτα ή μια ισορροπημένη διατροφή.

Παρόλα αυτά, στο σούπερ μάρκετ ψωνίζουμε πολλά και διάφορα που μας κάνουν περισσότερο κακό από καλό.

Μάλιστα, αν σταματούσαμε να τα προμηθευόμαστε θα χάναμε περιττό βάρος.

Πρόκειται για απλές, καθημερινές τροφές που ανήκουν στην κατηγορία των επεξεργασμένων τροφών.

Ο καθηγητής δημόσιας υγείας Mark Lawrence του Πανεπιστημίου Deakin της Αυστραλίας αποκάλυψε τις επτά τροφές που πρέπει να βγάλεις από τη λίστα του σούπερ μάρκετ σου για να δεις τον δείκτη της ζυγαριάς να πέφτει.

Συσκευασμένο ψωμί

Τα περισσότερα από αυτά περιέχουν προπιονικό ασβέστιο και σορβικό οξύ για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Προτίμησε φρέσκο ψωμί με φυτικές ίνες.

Shutterstock
Shutterstock

Μαργαρίνη

Μπορεί η μαργαρίνη να έχει λιγότερες θερμίδες και λιπαρά από το βούτυρο, ωστόσο, είναι επεξεργασμένη τροφή. Αυτά τα spreads περιέχουν συνήθως γαλακτωματοποιητές. Προτίμησε λάδι ή βούτυρο.

Pixabay
Pixabay

Δημητριακά πρωινού

Οι βιταμίνες και τα μεταλλικά στοιχεία προστίθενται μετά την επεξεργασία. Δεν τρως ολόκληρα δημητριακά ενώ έχουν πολύ ζάχαρη.

Pixabay
Pixabay

Κοτομπουκές ή ψαροκροκέτες

Τα μέρη του κρέατος που χρησιμοποιούνται για να φτιαχτούν, είναι υψηλά σε λιπαρά, ενώ έχουν πολύ νάτριο.

Pixabay
Pixabay

Έτοιμα μπέργκερ

Το κρέας που έχει ξανασυσταθεί έχει πολύ νάτριο και λιπαρά, παρά τα λαχανικά που μπορεί να περιέχει. Προτίμησε τα φρέσκα, που μπορείς να ελέγξεις τι περιέχουν ή όχι.

Pixabay
Pixabay

Σούπες στιγμής

Έχουν πολλά χημικά που προσθέτουν γεύση και στην ουσία δεν τρως τα πραγματικά υλικά. 

Pixabay
Pixabay

Γιαούρτι με γεύση

Το κανονικό γιαούρτι είναι υγιεινό ενώ αυτά με τις γεύσεις είναι κάτι σαν επιδόρπια. Έχουν πρόσθετα γλυκαντικά, ζάχαρη κ.α. Προτίμησε να προσθέσεις εσύ φρούτα, μέλι κ.α.

Shutterstock
Shutterstock