Shutterstock
Shutterstock
ΛΙΠΟΣ

Ποιο είδος άσκησης να προτιμήσεις αν θέλεις να κάψεις το λίπος της κοιλιάς -Τι αναφέρει ειδικός

Το λίπος είναι αυτό που μας ταλαιπωρεί συχνά όσον αφορά στο σώμα μας.

Τις περισσότερες φορές είναι δύσκολο να μειώσουμε το λίπος τοπικά, δηλαδή σε ένα μόνο σημείο, όπως στην κοιλιά.

Για να δούμε αποτελέσματα, πρέπει να γυμνάσουμε όλο μας το σώμα.

Οπότε τι είναι αυτό που θα κάψει το λίπος στην κοιλιά;

Προπόνηση για όλο το σώμα, το πάνω ή το κάτω μέρος;

Η άσκηση στο κάτω μέρος του σώματος είναι μια πολύ καλή επιλογή για να κάψεις θερμίδες, αναφέρει ο φυσιολόγος Tom Holland. 

«Όταν πρωταρχικός στόχος είναι να κάψεις λίπος, θέλεις να κάνεις ασκήσεις που χρησιμοποιούν όσο περισσότερες ομάδες μυών γίνεται για να κάψεις όσες περισσότερες θερμίδες γίνεται», αναφέρει στο Popsugar.

Αυτό σημαίνει ότι η ανάμειξη ασκήσεων του κάτω μέρους του σώματος μπορεί να είναι πολύ βοηθητικές. 

Shutterstock
Shutterstock

Οι κινήσεις που απαιτούν πολλαπλές ομάδες μυών όπως τα squats και τα βάρη, καίνε πολλές θερμίδες κατά τη διάρκεια της προπόνησης. 

Εκτός αυτού, το να χτίσεις μύες με τέτοια άσκηση θα αυξήσει μεταβολικό ρυθμό ηρεμίας, που σημαίνει ότι συνεχίζεις να καις θερμίδες και μετά την προπόνηση.

«Το να γυμνάζεις τους μύες των ποδιών και τους γλουτούς, που είναι οι μεγαλύτεροι μύες στο σώμα, βοηθά στο μεταβολισμό και στο κάψιμο θερμίδων», εξηγεί.

Αυτά είναι τα δύο πράγματα που βοηθούν στη μείωση του συνολικού λίπους στο σώμα, που με τη σειρά του βοηθά στη μείωση του λίπους της κοιλιάς.

Pexels
Pexels

Ωστόσο, δεν στοχεύουν στο κάψιμο του λίπους της κοιλιάς.

Γίνεσαι πιο δυνατός, χτίζεις μύες και καις θερμίδες ταυτόχρονα. 

Οι ασκήσεις σε όλο το σώμα, όμως, είναι καλύτερες για τους μύες και το λίπος. 

Το cardio και η προπόνηση υψηλής έντασης βοηθούν στην απώλεια βάρους και στοχεύουν στο λίπος της κοιλιάς.

Η διατροφή, παίζει, τέλος, σημαντικό ρόλο για να δεις αποτέλεσμα από την σκληρή άσκηση.